سایت بزرگ خبری آرال نیوز

سایت بزرگ خبری آرال نیوز
این سایت با فضای عالی و خبری در خدمت هموطنانشان می باشد . اخبار به روز را از آرال نیوز دریافت کنید .از شما بیننده عزیز که به سایت ما سر زدید ، متشکریم 🌺🌺
بایگانی

🔸روحانی در مراسم افتتاح 10 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس(2):

🔹همیشه باید در کنار هم باشیم؛ اگر دولت در کنار نیروهای مسلح، نیروهای مسلح در کنار دولت، حوزه علمیه در کنار مردم و مردم در کنار هم نباشند قدرت ملی پیدا نمی کنیم و دچار مشکل می شویم.

🔹در دنیای امروز همه یکدیگر را تهدید می‌کنند! اینکه به نقطه ای برسیم که گل و بلبل شود و کسی به کسی حمله نکند، بعید به ذهن می‌آید .

🔹امروز آمریکا روسیه را با سلاح اتمی جدید تهدید می کند، در حالی که معتقد  است استفاده از این سلاح خلاف مقررات بین المللی است و هیچ کشوری حق استفاده از آن را ندارد اما این کشور سلاح جدید برای استفاده یا تهدید دارد.

🔹باید آنچنان قدرتمند باشیم که جرات را از دشمنان بگیریم.

🔹ما برای بازدارندگی که همان صلح است، قدرت پیدا می‌کنیم؛ برای این کار ، ملت ما و مسئولان نیاز به مذاکره ندارند.

🔹همچنین هر نوع سلاحی که با هر قدرتی برای دفاع از کشور و در چارچوب قوانین و فتوای رهبر انقلاب لازم باشد تهیه میکنیم و هرگز به دنبال سلاح هسته ای نبوده ایم چراکه فتوای رهبری و قوانین بین الملل این اجازه را نمی‌دهند.

🔹قدرت ملی در چارچوب حزب و جناح سیاسی نمی‌گنجد، تمام جناح  ها و احزاب ذیل این قدرت است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی